Slechts 26 jaar oud heeft Ella Mills, beter bekend als Deliciously Ella, meer dan een miljoen volgers op Instagram en een blog over gezond eten dat al meer dan 100 miljoen keer is bekeken sinds ze daar in 2012 mee begon.
Ze runt drie delicatessenzaken, heeft haar eigen merk snacks in Waitrose en Starbucks, een succesvolle app voor eten en drinken en drie kookboeken uitgebracht die allemaal bestsellers werden.
Toch krijgt ze het op een of andere manier voor elkaar om elke mail die ze krijgt te beantwoorden.
“Toen ik begin met te doen wat ik nu doe, heb ik besloten dat ik zou proberen iedereen te beantwoorden en mezelf aan die belofte zou houden”, vertelt Mills aan Business Insider.
“Nu een aantal jaar later blijkt dat met terugwerkende kracht niet het allergelukkigste voornemen te zijn geweest, want er zijn nu 300 tot 400 e-mails per dag die op antwoord wachten.”
Toch heeft ze vastgehouden aan het doel dat ze zichzelf heeft opgelegd, omdat ze "echte verantwoordelijkheid" voelt om te antwoorden elke keer als iemand een verhaal mailt over iets wat een persoon heeft gedaan of geleerd. Of als ze een vraag stellen.
"Veel mensen zeggen dat ik gek ben dat ik er zoveel tijd aan besteed, maar de geweldige betrokkenheid die we hebben weten te creëren is juist één van de sleutels tot het succes van het merk. De gemeenschap die we hebben opgebouwd heeft ons bij elke nieuwe stap geholpen."
Ze zegt dat ze steeds weer leert van mensen met wie ze "in contact komt en die vertellen over wat ze vinden van het merk."
En hoe krijgt ze het voor elkaar?
Mills zegt dat ze tussen elke vergadering door e-mails beantwoordt. "Ik heb dan mijn telefoon en probeer er zoveel te beantwoorden als ik kan", zegt ze. "Ik ga ook naar onze Instagrampagina en probeer zoveel mogelijk te reageren op opmerkingen en ook zoveel mogelijk comments te liken. Ik wil gewoon proberen zoveel mogelijk betrokken te zijn bij iedereen die in contact komt met ons merk."
"Ik vind reistijd eigenlijk de meest nuttige tijd van de dag, omdat je dan gewoon kan zitten en alles en iedereen kan beantwoorden. Of het nu in de metro is of in een taxi, ik gebruik de hele rit om zoveel mogelijk mails te beantwoorden, zodat ik geen achterstand oploop gedurende de dag."
"Als ik dat niet doe, raak ik een beetje overdonderd aan het eind van de dag als ik net even lekker wil gaan zitten en zie dat ik er zo'n 200 mensen zitten te wachten op een antwoord in het komende uur."